Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Трябва ли да имам регистрация, за да пазарувам в онлайн магазина?

    - Не. Регистрацията не е задължителна, но ви я препоръчваме. Тя ви дава възможност по-лесно да попълвате фирмени, лични данни и данни за доставка. Освен това получавате и достъп до специални промоционални кампании. 

  • Какви са сроковете за доставка на моята поръчка?

    В случай, че продуктите са на склад в България, сроковете зависят от желаното място за доставка и избраната от Вас куриерска фирма. Най-често това се случва между 1 до 7 работни дни. Ако поръчаните продукти не са налични в нашия склад, ние правим поръчка от Германия и в този случай доставката за вас е в рамките на 14 дни. 

  • Освен продуктите, които са качени в сайта, предлагате ли такива с индивидуална поръчка?

    Да. В сайта са качени малка част от продуктите, които предлагаме, въпреки че постоянно обновяваме артикулите. Тъй като ПРОДИЗ е официален представител на HÄFELE за България, от нас може да изберете и поръчате продукти от целия асортимент на марката - тук

  • Какви са сроковете за доставка на продукти, които не са налични или продукти по индивидуална заявка?

     При наличност на желаните продукти в склада в Германия, срокът е около две седмици. Спрямо различни обстоятелства, този срок може да варира. При въпроси - свържете се с нас на [email protected]

  • При поръчка на артикул, който трябва да бъде доставен, необходимо ли е авансово плащане?

    При поръчка на продукти за доставка е необходимо заплащане на 50% от общата сума. 

  • Какви са начините за плащане на поръчката?

    Поръчките се плащат само чрез наложен платеж. За съжаление няма как да приемаме онлайн плащания за нашите продукти, тъй като процедурата не е като при закупуването на артикули от друг бранш. След направената поръчка ние се свързваме с вас, за да уточним доставката и дали ще изчакате необходимото време. След това се преминава към плащане. 

  • Какви ще са разходите за доставка на моята поръчка?

    Разходите варират спрямо теглото на пратката, тарифата на избраната куриерска фирма и мястото за доставка. 

  • Включен ли е ДДС в цените на сайта?

    Всички посочени цени са с включен ДДС.

  • Ако купувачът е фирма, ще получи ли фактура?

    Да. Когато направите регистрация или поръчка като фирма, попълнете правилно данните си. Вашата фактура ще бъде изпратена заедно с поръчката. 

  • Как мога да получа маркетингови материали: брошури и каталози?

    Свържете се с нас на [email protected] и ние ще ви предоставим необходимите материали. 

    Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас. 

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки